2017. március 28., kedd

Könyvbemutató Mosonmagyaróváron a Hszien Ezoterikus Ajándékboltban

Polcon a könyveim...

Az első "távoli" találkozóm volt az olvasókkal 2017. március 25-én szombaton Mosonmagyaróváron a Hszien Ezoterikus Ajándékboltban. Koósz Fanni beszélgetőtársammal autóval utaztunk a helyszínre. A városba érve egy kicsit meg kellett állnunk, mert nem tudtuk, hova is kell mennünk pontosan a hosszú főutcán, ennek köszönhetően az utolsó pillanatban estünk be. Szóval nem volt időm izgulni.
Rengeteget beszéltem, jó, ez volt a dolgom, de ilyenkor haragszom is magamra egy kicsit. Még erről is kellett volna beszélni, arról meg nem úgy kellett volna, biztos sok voltam a vendégeknek... Ilyen és ehhez hasonló kérdések kavarognak bennem. Pedig tudom, hogy utólag nem szabad. Ahogy az írásainkat meg kell tanulni elengedni, a pillanat hevében született szavainkkal ugyanígy kell tennünk.
Egyébként számomra fantasztikusra sikerült az egész délután, nemcsak a Végtelen Mezők Vándora, hanem az Őrző is szóba került, és az írást segítő vagy akadályozó tényezők mellett egy kicsi magánélet, csak a megértés kedvéért...
A beszélgetés után még ott maradtunk vendéglátónkkal és beszélgettünk további tennivalóinkról, többek között a könyvkiadásról, hiszen neki is vannak könyves tervei, és az én következő könyvem is majdnem készen van már (Krisz Nádasi - KNW kérte vissza, hogy megnézze, mennyire sikerült a tanácsainak megfelelően átdolgozni romantikus fantasy regényemet).

Életfa szivárvány fluorittal

A délután folyamán nem egyszer sétáltam végig az üzletben, többször is végigböngésztem a polcokat. Könyveket hagytunk ott, ékszerekkel és élményekkel tértünk haza. Nagyon szeretem az ásványokból és természetes anyagokból készült nyakbavalókat, a mécseseket, gyertyákat, a füstölők illatát. Ez a nap mindenféle szempontból sokat adott nekem, és remélem, minden kedves vendégnek, aki megtisztelt bennünket jelenlétével. Köszönöm!
A könyveim ezentúl Mosonmagyaróváron is kaphatók, keressétek bátran, a Hszien Ajándékbolt egyéb gyönyörű termékeivel egyetemben.
A Végtelen Mezők Vándora és az Őrző egy Facebook posztban  rendkívül megtisztelő ajánlót is kaptak.

Köszönöm és sok sikert, Hszien!